Zubní ordinace DentalCover - Praha 8 Karlín, Kollárova 171/16

Privátní zubní ordinace

Poskytovaná péče

1) Preventivní stomatologie

Mít a udržet si krásný a zdravý úsměv je touhou mnoha lidí, proto klademe velký důraz na pravidelné a kvalitní preventivní prohlídky v kombinaci s profesionální ústní hygienou.

2) Dentální hygiena

Profesionálně Vám očistíme zuby od veškerých pigmentací a zubního kamene, zuby Vám vyleštíme, nafluoridujeme a případně aplikujeme další speciální prostředky dle potřeby. Individuelně s Vámi nacvičíme správné a efektivní domácí čištění (Poradíme při výběru a používání vhodných prostředků pro ústní hygienu – zubních kartáčků, mezizubních kartáčků, zubních nití apod.).

3) Záchovná stomatologie a endodoncie

Jde o léčbu Vašich zubů a kořenů, které jsou již postiženy kazem, úrazem nebo zánětlivým procesem, což zjistíme po absolvování "vstupního vyšetření", kde Vám mimo jiné budou zhotoveny detailní snímky Vašich zubů(Bitewings).

V lokální anestesii Vám šetrně a bezbolestně odstraníme kazivé ložisko pod kontrolou detektoru kazu. Po-té Vám vysvětlíme výhody a nevýhody jednotlivých "typů výplní" v dané lokalizaci a zhotovíme takový typ výplně, který si sami po dohodě s lékařem vyberete.

Pokud již kazivé ložisko zasáhlo zubní dřeň, je nutné ošetřit kořenový systém zubu, tzv. endodontické ošetření zubu. Výkon je prováděn také v lokální anestesii a je zcela bezbolestný.

4) Bělení zubů

Jde o výkon, který je v dnešní době velmi žádaný, je běžný a bezpečný. Používané preparáty jsou vždy na bázi peroxidu vodíku. Abychom vyhověli všem Vašim požadavkům, provádíme komplexní služby v oblasti bělení:

5) Estetická stomatologie

V současné době je možné díky moderním technologiím zuby nejen zpravovat tak, aby Vám vydržely po celý život, ale také esteticky upravovat tak, aby jste se cítili lépe. Do tohoto oboru zahrnujeme korekci barvy, tvaru a postavení zubů. K požadovanému výsledku lze dospět různým způsobem, je pouze na Vás, jaké z námi nabízených variant dáte přednost.

6) Dětská stomatologie

Děti i jejich zoubky vyžadují speciální přístup, který by měl být citlivý a měl by navozovat přátelskou atmosféru. Je nutno obvykle absolvovat více kratších návštěv, kdy dítě přivykne prostředí a personálu, který pečuje o jeho zuby. Klademe důraz na přátelský vztah mezi dítětem a jeho ošetřujícím lékařem, pečujeme o dětský zoubky tak, abychom zajistili zdravý a bezproblémový vývoj chrupu.

7) Parodontologie

Parodontitida=onemocnění parodontu zubů (tj. onemocnění dásní a závěsného aparátu zubů) je druhým ,po zubním kazu, nejčastějším onemocněním dutiny ústní. Tomuto onemocnění lze velmi dobře předcházet i léčit při dobré spolupráci pacienta.

Projevy parodontitidy mohou být: nepříjemný zápach z úst, otoky a krvácení dásní(samovolné i při čištění zubů), ústup dásně a viklavost zubů až ztráta zubů.

Zdravé dásně nekrvácí, jejich krvácení je vždy projevem zánětu. Nejde o dědičné onemocnění, jak si mnozí lidé myslí, ale jde zpravidla o důsledek nesprávné péče o ústní dutinu.

Pokud při vstupním komplexním vyšetření odhalíme případné projevy parodontitidy, navrhneme Vám konkrétní léčbu. Důležité je včasné odhalení prvních příznaků parodontitidy a předcházení jejích komplikací.

8) Protetika

Pokud již dojde ke ztrátě celého zubu nebo jeho korunkové části, je nutné tento zub(skupinu zubů) nahradit. Toto je možné pomocí fixních(koruky, můstky, inlaye, onlaye, fasety) či snímatelných náhrad zhotovených individuálně dle požadavků každého pacienta. Vždy se snažíme o funkční a zároveň vysoce estetické řešení, které plně nahradí ztracené zuby.

9) Implantologie

Jde o metodu, která také nahrazuje ztracený zub(skupiny zubů i všechny zuby), ale bez nutnosti obroušení tvrdých zubních tkání okolních zubů. V lokální anestezii na zubařském křesle se do kosti vpraví titanový váleček(implantát), který nahradí kořen ztraceného zubu. Poté se nechá implantát vhojit přibližně 2-3 měsíce, během kterých se vytvoří pevné spojení mezi implantátem a kostí. Po tomto čase se na implantát připevní korunka, která plně nahradí ztracený zub. V některých vhodných případech je možné ihned po zavedení implantátů vytvořit provizorní korunku nebo můstek a zavedený implantát ještě tentýž den zatížit. Obavy, že Vaše tělo implantát nepřijme jsou většinou zbytečné, klademe velký důraz na správnou indikaci k implantaci a na kvalitu provedení.

11) Ortodoncie

Obor, který se zabývá polohou a postavením zubů a čelistí. Ortodontickou vadu se snažíme včas diagnostikovat u dětských pacientů, u nichž se využívá jejich růstu k snažšímu srovnání zubů. Stále častěji indikujeme a léčíme i dospělé pacienty.

Co je nového?

Fotogalerie